Tuesday 21 February 2012

Kem Tasik Chenderoh.. HERE I COME!!!!




hari ini hari yang paling aku tunggu2 sekali sebab aku akan memulakan perjuangan dengan seperjuangan ( ceh!! macam nak g perang bagai).. hari ni aku n semua akan bertolak ke CAMP SITE.. Sedih : ( + Gembira : ) + excited ^_^ + takut @_@ semua ada ni.. rasa nak balik pon ade jugak.. tp ape2 pon aku kena teruskan jugak.. 


jam 10 pagi (kalu x salah aku la..aku pon da x ingat pukul bape) aku n semua dibahagikan kumpulan n naik bas masing2.kalu x salah aku..aku dapat naik bas 1.. sepanjang perjalanan 2 aku tido je ( qada tido malam tadi 2 sbb x puas tido dalam surau ) aku sedar pon mase 2 sebab bas gerak macam sipot vavi je.. mase 2 sbb naik bukit 2 pasal la slow sgt..bukit mane 2 aku x tau la..yang aku tau da sampai IPOH sbb atas bukit 2 ade sign tulis I P O H besar2.haha.. kami singgah la kejab kat hentian tapah.. ha ni la masenye nak "melantak" puas2 sblm masuk hutan..


aku rasa kami sampai dalam pukul 3 kot..sampai je kat tepi jalan 2 kami kena jalan kaki ramai2. aku rase ade dalm 1 kilo lebih jugak la kami jaln..dengan bawak banyak barang lagi.. jalan pulak bukit2.. kalu ade kuasa terbang mase 2 aku da terbang da..mase jalan 2 dugaan dia banyak.. jmpe anjing la.. nampak kebun tembikai la.. tergugat segala iman yang da sedia ada goyang ni.. last2 sampai jugak la kat camp site 2..syukur alhamdulilllah..


ingat da sampai 2 bole la nak LILEK LILEK ermm rupanya kena angkat barang bawak turun dari lori.pas2 nak kena kemas camp site pulak.buat kemah lagi.. last x salah aku sampai malam kami wat khemah..penat dia x sah cakap la.. tuhan je tau..mujur buat ramai2 bak kata pepatah "berat sama di pikul ringan sama di jinjing" macam2 la kami kat sini.. 


malam ni first aktiviti kami..malam2 first ni dia bagi kami rilek2 gelak2 lagi.. malam ni malam kami gelak sampai nak terputus urat kentut.. malam 2 kami duk dalam group kumpulan bas sekali gan fesi kami kena   buat cheers group.. main mini game.. seronok sgt la.. galok punye galok x sedar pon da pukul 3 pagi n kami pon baru la bole tidur..  zzZ
Tentatif program aku ni ha.. 

No comments: