Tuesday 6 December 2011

Detik2 aku memulakan semuanya..^_^ hehe

Setiap cerita yang aku ceritakan ini adalah luahan hati aku sendiri..
aku bukanlah orang yang bijak mempunyai seribu satu idea untuk berkongsi..
aku disini hanyalah untuk meluahkan ape yang aku rasa dan ape yang aku alami..^_^ sepanjang aku bergelar pelajar di University college Shahputra (UCSA).aku masih belum familiar gan semua benda alah nie..
klaka pulak aku rase bile kami semua macam org yang x tau ape2 bile en Mus suroh kami buat blog..mulanya kami diberi 2 pilihan untuk memilih nak buat report kami ni dalam buku loq ataupon blog.. dengan sepakat nye kami jawab  buku loq..last2 kne cong gan senior kami buatla blog..maklumla kami ni 'malu' nak berkenalan dengan teknologi nie..
                                       ni semua classmate aku yang gile2 semua




ok la start cerita asal kenapa aku berblogging ni..aku buat blog nie korang pon da tau kan sbb aku da cerita kat post yang mule2 aku 2..so post2 yang seterusnya adalah pos2 sambungan dari semua pos2 nie la..

No comments: