Monday 9 January 2012

tugasan berat yang kami kendalikan

Ni pengalaman pertama aku handle tugasan2 berat..sebelum ni aku cuma ikot je ape orang laen suruh..sekarang kami semua kena handle sendiri..tugasan yang En mus bagi dan yang telah ditetapkan oleh fakulti SR113..pada permulaannya semua yang kami buat ni senang cume dengar n buat ape yang patut je..tp upenye pas aku da rase sendiri baru aku tau susahnye nak handle 1 1 event 2..dari sem lepas agi aku excited sikit nak pegi kem ni n amek subjek ni..sb senior2 cite kem ni best..aku x tau la ape rase bile da samapai sane nanti..aku harap aku dpt la sesuaikan diri gan kawan2 baru.tempat baru..korang tau x ape yang kat atas 2??
ha 2 la bena kem kiteorg..name kem kami PERKHEMAHAN AMALI AKHIR 2011 dan tema kami adalah ADVENTERES TO THE ADVENTEROUS tarikh dari 23 Disember sampai 31 2011 kat Tasik Chenderoh , Lenggong Perak.

No comments: