Saturday 14 January 2012

Baju KUNING punya angkara :D

Perrhh!! nie je mampu aku cakap bila aku kena cerita balik apa pengalaman aku sebelum kami berangkat.
aku rasa tanggungjawab aku sebagai setiausaha subjek ni la paling berat sekali penah aku terima.macam2 masalah datang..pernah jugak aku nanges mase nak handle semua ni.. masalah gan budak2 class aku lagi masalah gan dak uitm lain lg..aiyoo!! STRESS meyh :(..mujur ada SHAHRIL SHAID yang banyak tolong hilangkan stress aku^_^..hehe sape sharil?? dala lupekan sal sharil..kalu aku senaraikan semua masalah sebelum pegi ni
2 page pon belum tentu cukup..so aku cakap yang besa2 jela.. masalah petame adalah nak sattle pasal baju ni..
aku dgn relanya amik tugasan dan amanah ni untuk siapkan baju 2.mase nak wat 2 ade la sikit masalah bila aku x dpt nak cari supplier untuk baju 2..tau x kilang kabut aku cari kedai yang bole siapkan.. seminggu sebelum pegi baru aku dapt kedai yang sanggup wat baju 2..mase dyeorng tgh buat pon aku ade maslah lagi bila  colour yang kami pilih 2 en mus x nak pulak..sbb wane oren adalah tema warna "musuh" kami..haha last tepaksala g tukar balik kaler kuning..walaupon baju kami kuning yany teramat sangat tp ramai yang puji baju 2 cantik n alhamdulillah aku dapat  jalankan amanah diberi..
ha ni la baju kuning yang penuh gan kenangan 2..

No comments: