Sunday 15 January 2012

Sebelum keberangkatan kami :D

Melihat semua wajah kawan2 aku..terpancar  kegembiraan dan ke seronokan yang teramat sekali di pagi sebelum kami berangkat ke SHAH ALAM..hehe (over la pulak) ..  hehe bila imbas balik suasana masa 2 seronok pon ada..kilang kabut pon ade..pukul 7 kami da nak kena berkumpul kat depan cafe kolej da.. tp yang dtg pukul 7 bape ketul je..hehe temasuk la aku pon lambat.. haha .. seingat aku yang sampai awal mase 2 geng2 panjang la..(is ,man, idin, adib, abe, dan sewaktu denganya) mase aku sampai 2 aku tgk barang2 yang nak dibawa semua dah ada kat bawah..maknaya aku da x payah buat kija..HAHA.. tp barang2 semua x masuk dalam bas lagi..so aku kena la buat kija jugak..tp okla barang yang kami bawak x de la banyak mane pon. sikit2 je..Biase la kan bila nak g mane2 ade je salah sorang yang lambat..x kejut tidur la..x pasan la..ape bagai lagi la.. dalam kes kami ni pon ade jugak yang lambatnye..antara yang lambat Danial, Syuk n yang x ley bla sekali FAIZUL bro kontang kita org..hehe siap berjemput lagi gan En FIRDAUS..haha alasan sebab x terjaga ..masa en firdaus datang 2 dia tidur lagi..nak tunggu dia bagun da satu hal..nak tunggu dia siap da satu hal..last2 pukul 8 lebih2 sikit baru dia sampai..so kami pon masuk la dalam bas da nak gerak..
so TEPAT PUKUL 8.45 bermulalah perjalanan kami sebagai peserta PERKEMAHAN AMALI AKHIR KEM TASIK CHENDERAOH 2011 ^_^

No comments: