Monday 27 February 2012

Camp carft dan First aid care ku

Gunung redang adalah kumpulan yang paling awal buat camp craft.. antara banyak2 aktiviti camp craft lah aktiviti yang paling bosan..so aktiviti pertama ku sangat membosankan!!..camp craft x wat ape2 pon cume besihkan tapak kem, sapu2, buat gejet, kena marah free gan fesi, borak2 dan sewaktu denganya..mase wat camp craft ni fesi garang2 sangat la..jadi buat kija pon macam da x enjoy da.. rasa tertekan pon ade..so bila da tertekan dah x ikhlas, bila da x ikhlas maka x dapat pahala..

tgk model yang berbaju hitam 2 lah aku ^_^

Belah petang pulak aku gan group aku yang lain ade g buat frirst aid care pulak..belajar cara2 nak bandaging, pas 2 cara2 nak cpr, lagi cara nak angkat bila perlu.. dah macam ape dah aku petang 2.. mentang2 aku paling kecik so aku lah mangsa angkatan mereka HEHE.. ke balut da macam patung da, tp best jugak la.. hehe I LIKE     



No comments: